Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със загряването на 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със загряването на 155

    значи проблема е следния откакто се застуди трудно загрява, т.е. стрелката на термометъра стои все между скалите 50 и 90градуса, което по мои груби изчисления е някъде към 70 градуса, а кофтито е че и трудно ги достига!!!според мен тази температура не е нормална работна температура а забелязах че така и гори повече което не е здравословно за джоба ми !!! миналата зима този проблем го нямаше...лятото сменях водна помпа да не би нещо да оказва вляние?ще чакам съвети и благодаря на всички предварително!!!
    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

  • #2
    провери термостата да не седи отворен
    '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
    '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

    Comment


    • #3
      как да разбера ако е отворен и какво да го правя ако е така?
      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

      Comment


      • #4
        И според мен е термостат. Запали я на място и като загрее до към 40-50 градуса виж дали маркучът между главата и радиатора се е затоплил. Ако е така, значи термостатът е постоянно отворен и иска смяна. Цената му не е висока (не повече от 15лв), вече за работата зависи кой ше ти го прави.

        Comment


        • #5
          виж сега възможно е и всичко де й е наред - на какво разтояние я караш?
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            разстоянието е достатъчно за да загрее добре става въпрос за 30км. участък. и друго ако термометъра показва 70гр. и изключа от скорост и карам известно време по инерция става въпрос за спускане температурата много бързо спада до 50гр. почти, което ме кара да мисля че наистина може да е термостата!!!
            ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
            ALFA ROMEO 33 1.5 TI

            Comment


            • #7
              а възможно ли е да съм с летен термостат-баща ми нещо такова спомена като говорихме по въпроса???
              ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
              ALFA ROMEO 33 1.5 TI

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Kostadin
                а възможно ли е да съм с летен термостат-баща ми нещо такова спомена като говорихме по въпроса???
                възможно е да - разликата е на колко градука отваря
                а и е възможно стрелката да ти показва грешно
                но най-добре иди на сервиз да я погледнат
                то може и антифриз да нямаш - тогава пак държи ниска температура
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #9
                  антифриз има, термометъра също съм сигурен, че е в изправност, а иначе съм забелязал, че лятото перката се включва малко преди 90градуса.
                  ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                  ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                  Comment


                  • #10
                    .... и друго ако термометъра показва 70гр. и изключа от скорост и карам известно време по инерция става въпрос за спускане температурата много бързо спада до 50гр. почти, което ме кара да мисля че наистина може да е термостата!!!
                    Щом температурата пада толкова много, значи със сигурност втория кръг е отворен и топлото ходи до радиатора. Термостат.

                    За това, че перката вкл. преди 90гр. не знам, може и малко стрелката на уреда да лъже (казваш че термометрите-датчиците са наред). Всъщност ако наистина пада много температурата би трябвало да усетиш и по парното и по топлината излучваана от двигателя.

                    Comment


                    • #11
                      термостат

                      Палиш,нека поработи 2-3 минути,и ако почне маркуча към радиатора да се затопля(както отбеляза колегата),термостата е за смяна.Само че струва повечко пари-60-70лв,на тия модели е производство на BEHR/THOMSON.А пък ако знаеш едното болтче на какво място е ....Фиатска му работа.Ако искаш да закърпиш временно положението,извари го в оцет за 10-15 минути-ще светне като нов.За да го смениш,трябва да свалиш :1.тръбата за студен въздух;2.капака м/у валовете заедно със кабелите;3.Бобините-Дотук добре,ама като стигнеш по-надолу-маркучите на термостата-НЯКОЛКО НА БРОЙ-ще разбереш защо на 155-цата й викам Фиат 155(имах същата).Успех при ремонта(същото и аз го правих при -10 градуса на двора)!
                      Аlfa 164 Super 2.5TD

                      Comment


                      • #12
                        значи вчера пробвах това с маркуча м/у главата и радиатора и на 50градуса си беше загрят прилично което само потвърждава предположенията че е термостат, а и както каза колегата наистина напоследък парното нещо никакво го нямаше!!!тия дни мисля да купя нов термостат и да го сменя, но искам да ви питам още нещо дали е нужно да източвам антифриза за да направя смяната или не е нужно защото ми се вижда че термостата е на доста високата точка и може и да не се наложи да източвам антифриза!!!благодаря на всички за съветите!!!
                        ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                        ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                        Comment


                        • #13
                          Това което ще изтече е някъде към 1-1.5 литра мисля, които после можеш да долееш (нали знаеш, че ако е червен-наливаш червен, син-син). Само дето всичко ще се оплеска с антифриз, но пък можеш да го измиеш. Ако имаш време това е повод да промиеш системата и да смениш антифриза, разбира се ако е за смяна. Ползите от смяната:

                          1. намален разход на гориво.
                          2. ще се стоплиш, бързо и качествено.
                          3. по-добра и равномерна работа на двигателя.
                          4. по-добро охлаждане през лятото.
                          5. повод като се поразровиш да провериш това-онова, да пристегнеш и т.н.

                          Успех!

                          Comment


                          • #14
                            благодаря!!!
                            ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                            ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                            Comment


                            • #15
                              Нормално е зимата да ти работи на такива градуси СПОКО!
                              Live a guidare la mia bella macchina,guidare per vivere e sentire il battito del mio CUORE SPORTIVO 145 1.9 JTD с джанти от Милано и новия цвят BLACK DAITONA FERRARI EX.bella 33Imola''156 2.4JTD''GTV

                              Comment

                              Working...
                              X